torsdag den 27. september 2007

At få en blog


Hmm, ja tænk sig at jeg skulle få en blog. Det havde jeg alligevel aldrig troet skulle ske *g*
Nå, men jeg har set så mange forskellige blogs efterhånden, og så får man jo lysten til selv at prøve. Om det bliver en succes vil tiden vise.

Jeg er som sagt en ung pige på 33 år, er gift med en god og rar mand, og sammen har vi 2 piger på 11 og 7 år.
Jeg er familiemenneske med stort F, holder meget af mit hjem, er absolut ikke særlig berejst, får hjemve efter ganske få dage......Så vi har lært at miniferier fungerer bedst for os ......

Jeg arbejder på deltid, hvilket er et stort privilegium, så vi har en mere rolig hverdag med pigerne. Jeg holder meget af at sidde og nørkle om aftenen. Og da jeg ikke kan strikke,
foregår det med papir og saks.

Det kommer der så en del forskellige kort ud af :o)


Ja, det var så kort fortalt lidt om mig, der skulle jo gerne komme meget mere undervejs.


1 kommentar:

Anonym sagde ...

helleshobby.blogspot.ru blir perfekt blogg för dig som vill veta om detta ämne. Du vet en hel del att praktiskt svårt att argumentera med dig (inte för att jag verkligen skulle vilja). Du ställer helt en helt ny spin på ett ämne thats varit skrivits om i flera år. Fantastiska saker, bara bra!