fredag den 19. oktober 2007

Nye kort


Tja, jeg er jo ikke alt for god til at få skrevet herinde *ss*

Men det har næsten også været for godt vejr til at sidde foran computeren i denne efterårsferie.


Vi har også brugt tiden på at være i Legoland, det sidste skulle lige vrides ud af vores sæsonpas - men hvor har de været et godt køb. Så den succes gentager vi helt bestemt til næste år.


Så havde Maiken fået nogle penge i fødselsdagsgave, og de skulle investeres i endnu en Build A Bear bamse. Dem kan man jo aldrig få nok af ... Men søde det er de nu de bamser.

Så det blev til en hvid bamse med diverse tøj, popstars tøj og bamse sko.


I går torsdag tog vi piger så i Esbjergs nye legeland. Et stort indendørs legeland med kæmpe kravle/rutchebaner, trampoliner, rodeotyr, klatrevæg, indendørs minigolf samt en masse andre sjove ting.

Det var godt og pigerne havde det rigtig sjovt. Det eneste minus er at vi voksne skal betale samme pris - 75 kr- som børnene for at sidde på en stol i 3 timer.... Og vores egen kaffe måtte vi ikke engang have med.


Lidt nye kort har jeg også fået lavet, mest lidt alfekort. Jeg skal gerne have lavet nogle flere julekort i denne weekend. Selvom det efter min mening er for tidligt med alt det julepynt som butikkerne er ved at sætte op, skal de hjemmelavede julekort sættes i produktion i god tid.


Rigtig god weekend :o)

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hey - jeg viste da ikke du have fået blog!!!
Du bliver straks tilføjet mine foretrukne - vi ses jo så sjældent ;-)
Knus fra
Dorthe

Aage Jørgensen sagde ...

For nylig var jeg også ude at prøve en rodeotyr med mit barnebarn.

Det er godt nok sjovt. Hold fast hvor vi morede os!

Med venlig hilsen

Aage Jørgensen