torsdag den 17. april 2008

Kort til babypigen


Det er lige blevet til et kort til den lille pige.
Der er brugt 3D motiv,bånd og punchede blomster.
I lidt friske sommerfarver - nu trænger vi til lidt kulør på tilværelsen.

Ellers har den stået på oprydning/sortering herinde på kontoret idag.
Nu vil jeg tage i centret og få fat i nogle hveder til i aften.
Det glæder pigerne sig til hvert år, selvom jeg synes de smager præcist som lune krydderboller.
Prisen er bare lige sat op ..... Men sådan er det jo når det drejer sig om traditioner.

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hvad med selv at bage Helle? - Ha ha, hvor er jeg "høj i hatten" :-)

Sikke nogle flotte kort du har fået lavet, du har som sædvanlig været kreativ og opfindsom. Er specielt vil med konfirmationskortet :-)

Er rigtig ked af at jeg blev nødt til at aflyse i onsdags, men nu går det heldigvis fremad igen, og jeg håber at vi snart finder en ny dag.

Knus fra
Dorthe :-)

Louise sagde ...

Hejsa Helle.

Tak for din besked på min blog. Skal vist være bedre til at ligge mine billeder af de ring jeg laver ind. Det er nogle rigtige flotte ting du laver og er sikker på at jeg vil besøge din blog tit :-)