tirsdag den 7. april 2009

En super hyggelig dag



har jeg tilbragt sammen med Dorthe. Vi fik lavet en masse kort alt imens snakken gik lystigt.
Dorthe fik hurtigt lavet de kort, hun havde planlagt at lave i første omgang - hun er bare kvik til det der, jeg sad som sædvanligt og snøvlede med både stickers og sløjfer *gg*

Efter frokostsandwich som Peder var så flink at lave til os, gik Dorthe igang med at sortere og pakke alle de forskellige slags karton med tekst og mønster, vi havde liggende. Det gik bare derud af - inden længe var der pakket 84 blandede pakker med karton til kvadratiske kort.

Tusind tak for hjælpen - du er bare super :o)

Ellers nyder vi bare fridagene, og vejret viser sig jo fra sin bedste side i disse dage.

1 kommentar:

dortheshobby sagde ...

Jeg siger også tak for en super hyggeligt dag, jeg hyggede mig ligemeget om jeg lavede kort eller pakkede lykkepakker :-)
Og du snøvler absolut ikke når du laver kort, du laver dem med en kærlig og meget præcis hånd - respekt!
Med dejligt selskab og Peders lækre sandwich, så kommer jeg snart igen, ja måske tager jeg min sovepose med(som jeg så først lige skal have anskaffet mig) og sover inde ved fryseren ;-)