onsdag den 8. april 2009

Endnu et kort


lavet med V stickers. Der er faktisk rigtig mange flotte og forskellige motiver i det inspirationshæfte, jeg har haft liggende i lang tid uden at bruge det.

Denne gang er det så blevet til et bryllupskort. Enkelt og alligevel elegant synes jeg det blev.

I dag har vi været i Skads blomstercenter. De havde nu ikke så stort udvalg i udendørs planter endnu, men 8 flotte pelargonier til 98 kr blev det dog til.
De skulle have været plantet i forskellige krukker i eftermiddags, men den lovede regn kom lidt tidligere end vi regnede med. Så de må lige vente lidt endnu.

2 kommentarer:

dortheshobby sagde ...

Det er virkelig nogle flotte kort du har fået lavet, de v-stickers gør kortene meget elegante, specielt hvis man har alle 3 str. ... ;-)
Er pelargonierne dem som jeg var så glad for sidste år?
Nyd din velfortjente påskeferie i det gode vejr og hils din dejlige familie.
Knus fra
Dorthe

Ps. Jeg har også været i gang med at lave kort, af en eller anden grund ikke med v-stickers ;-) jeg har lagt dem direkte ind på Picasa, da bloggen holder påskeferie: http://picasaweb.google.com/Haandarbejde/Kort2009#

Helle sagde ...

Hej Dorthe

Ja, pelargonierne er dem du havde plantet sidste år.
De er så dejlige lette at arbejde med, lidt god jord, en slat vand og nip de afblomstrede hoveder af - og de blomster til den første frost.