søndag den 12. april 2009

Et pengegave kort


har jeg prøvet at lave her til aften. Jeg så et smart modelkort hos Fru Nielsen, så det skulle lige afprøves. Rigtig nemt at skære og folde/klistre - og så er det bare igang med at pynte.
Jeg brugte et alm. hvidt karton og en rest baggrundspapir. Et matchende stykke bånd blev tapet på, blomsterne er lavet med retroblomst punchen.

Det er ikke så let at se på billedet, men kortet kan åbnes og pengesedlen kan sættes fast i den nederste del af kortet, inden det foldes sammen igen.
Ellers har vi nydt det skønne vejr i haven, et besøg hos svigermor til en dejlig frokost, kaffe og påskeæg blev det også til. Det har været rigtig hyggligt.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hvor er du bare aktiv med kortene, og det er blevet rigtig flot, en god kombination med baggrundspapir og punch. Ja som du jo ved er jeg vild med den retroblomst.
Tusind tak for stickers afleveret i postkassen, jeg har lavet denne uges udfordring :-)
Vi snakkes ved.
Knus fra
Dorthe