søndag den 10. maj 2009

En dejlig eftermiddag


med kaffe og klipperier hos Dorthe. Tiden fløj som sædvanligt afsted, men vi fik da klippet en del motiver ud. Jeg fandt også et 3D hæfte fra Holland i gemmeren, havde helt glemt at det lå derinde i skabet.... Der var egentlig nogle søde børnemotiver i det hæfte, så det kom der bl.a dette kort ud af. Det er da ihvertfald et rigtigt tøsekort m.h.t farverne.

Ellers har jeg været lidt i haven i weekenden, efter de sidste par dages regnbyger, skal jeg lige love for at der er kommet gang i ukrudtet. Men det gjorde en times arbejde med en gasbrænder meget ved, så nu ser terassen fin ud igen. Jeg var også et smut forbi den lokale blomsterhandler, hvor jeg faldt for en ny slags pelargonie. Den har nogle ret så anderledes slags blomster. Jeg vil lige tage et billede, når jeg får de nye planter fordelt i de sidste tomme krukker i morgen.

Ingen kommentarer: