onsdag den 20. maj 2009

Uhm, så er det jordbærtid igen


Friske jordbær,uhm

En ny slags pelargonia

Min flotte buket

Den anden dag købte jeg en stor kasse med 2 kilo jordbær i brugsen. Altså bare duften får tænderne til at løbe i vand. Så der var til en skøn dessert og en masse smoothies blev det også til.
De næste dage skal bare nydes i fulde drag, dejligt med sådan et par ekstra fridage på en uge.

I morgen kommer Dorthe på besøg, så skal vi rigtig lave kort. Det glæder jeg mig til. Peder har lovet at lave sandwich til os, for det får vi jo virkelig ikke tid til....

I dag, da jeg kom hjem, ventede denne smukke buket på mig - den var fra Peder, sådan bare fordi :o)

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hej Helle :-)
TUSIND TAK for en dejlig dag, det var som altid en fornøjelse at være kreativ og hygge med dig - og din skønne familie.
Vi snakkes ved, nyd resten af fridagene.
Knus fra
Dorthe :-)