tirsdag den 2. juni 2009

Skønne damer




I lørdags var Dorthe og jeg jo på en lille tur til Hobbygaarden. Jette havde fået stof med disse skønne damer hjem. Dem kunne jeg slet ikke stå for. Jeg var lidt spændt på hvordan det ville være at arbejde med stof på kort. Stoffet er lige blevet strøget med høj varme og damp på begge sider, for så opløses lidt af imprægneringen. Herefter er det bare sat over på servietfolie og er så klippet ud som var det en serviet.

Ellers er det dejlige vejr blevet nydt i fulde drag. Hvor har det været dejligt at kunne sidde udenfor at spise. Vi har grillet, bagt snobrød og rigtig hygget os. Pinsemorgen var vi til morgenbuffet på Hovborg Kro sammen med min fars familie. Der var det helt store tagselv morgenbord, uhm hvor var det lækkert. Sådanne helligdage får alt for hurtigt ben at gå på, men nu er det jo snart weekend igen *ss*

2 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

De Damer er jeg totalt skudt i. Vildt sjove. Hvad er det for en folie? Er det noget som forstærker en serviet? Er jeg helt blank? :o)

Helle sagde ...

Det er en blød folie, beregnet til at sætte servietter fast på, de kan derefter klippes ud og sættes over på f.eks et kort.
Folien klæber på den ene side, herpå har jeg sat damerne og derefter klippet dem ud. De kan så sættes på et kort med enten lim eller dobbeltklæbende tape.