mandag den 6. juli 2009

Blandede kort



Så blev det med ét en anden slags vejr. Regn fik vi bestemt også en del af i formiddags, vi har godt nok ingen regnmåler, men en overgang kunne tagrenderne ikke følge med. Så var det jo godt jeg kunne nyde dagen med papir og saks.

Jeg har lavet et kort med magnolia Tilde med sommerfugl, på det andet kort har jeg stemplet magnolia´s muffin på lidt prikket scrappapir. Jeg har også stemplet den samme muffin på hvidt papir og så forsøgt at farvelægge den. Men ingen af de tre farvelagte muffins er jeg tilfredse med - så dem må jeg fortsætte med at øve mig på. Synes de kommer til at se så kunstige ud med de copis farver jeg har til rådighed...

4 kommentarer:

Birgitte sagde ...

søde kort....
har du set der er sommerudsalg hos dreampapers... som også sælger pennene??? Hvor mange penne har du???

Stinne sagde ...

super søde kort du har fået lavet - du spurgte på min blog om de stiplede linier - dem laver jeg med en tynd sort tush - den hedder : uniball eye micro - og kan fås hos div boghandlere.....

Helle sagde ...

Hej Birgitte

Ja, jeg har godt set udsalget hos Dreampapers og har også købt lidt nye farver :o)
Jeg har kun 28 penne indtil videre...der er jo langt op til komplet sortiment *gg*

Helle sagde ...

Hej Stinne

Tak for svaret, jeg vil prøve at finde sådan en pen i boghandleren, det giver et smart finish på kortene.