fredag den 3. juli 2009

Pyy-ha


det har godt nok været varmt i dag, og er det stadig. Der er 27 grader ude i haven her lidt før kl.23.00 !!

Jeg sidder og leger med lidt kort her til aften, det er næsten for varmt - men jeg mangler en del kort til min kortkasse. Så det er bare med at komme igang :-)

Til dette kort har jeg brugt en rest papir som baggrund, pink blomster fra prima samt et stempeltryk. Det er helt nyt for mig det med stempler, jeg har før haft prøvet det en smule - men mente ikke det var noget for mig.
Jeg er bare kørt rigtig træt i 3D kort, så noget andet skal der altså prøves.

1 kommentar:

Helle Sahl sagde ...

Skøn papirrest. Sikke et fint kort du fik lavet der af.

Ja, puh ha, der er varmt. Jeg har bare også svært ved at få noget lavet. Jeg har ellers hver dag prøvet at sætte mig for at lave noget til min kortkasse. Det bliver bare ikke til noget.

Kommer du eventuelt til Scrapamok i Asdal 1. oktober eller til det scrapsisters holder den 5. september?