lørdag den 29. august 2009

Nyt papir


Nye "legesager"



Jeg har købt det lækreste papir fra Bo Bunny hos kreativefornemmelser. Jeg er vild med de dejlige farver og den gode kvalitet. Jeg købte også lidt stempler fra Hero Art, og jeg må bestemt sige at det er kvalitetsstempler, der giver et skarpt aftryk.

Lørdag aften kommer min far og hans kone samt min svigermor og hendes mand til aftensmad og kaffe. Menuen skal stå på grillet oksemørbrad med tilhørende grøntsagspakker (også på grillen), bagte kartofler med fyld (en rørt kartoffelmos tilsat bacon, porrer og forårsløg) samt en frisk salat.
Som tilbehør til kaffen vil jeg bage en kage med hindbær og "låg" af kokosmarengs.

3 kommentarer:

Karina sagde ...

Lækre ting du har købt. Og rigtig søde kort.
Savle savle til den menu.

Helle Sahl sagde ...

Uh lækkert mad og lækre scrapting. Så blive det da ikke bedre.

God weekend

Heidi sagde ...

wiii lækker indkøb OG kort OG mad ;o)) uha det var da hvis hele 3 ting ha ha men lækkert er det da og

Fortsat rigtig god weekend