søndag den 13. september 2009

Aktiv weekend





har det været denne gang. Vi har både fået slået græs, klippet hæk, ordnet krukker og brændt ukrudt. Det har været dejligt vejr til at gøre haven efterårsklar, så det var bare om at komme igang. I går aftes skulle vi rigtig se boksning, der var linet op med kaffe og lækker chokolade - jeg skulle bare lige lukke øjnene et øjeblik inden kampen gik igang....for mit vedkommende skete det så bare aldrig!!! øv, men tillykke til Mikkel Kessler.

I dag søndag er det blevet til en del kort. Min far havde bestilt 15 forskellige kort, og da vi var inviteret på aftensmad derude i dag, ville jeg lige have dem med.
Pernille har også haft en veninde til overnatning, og i formiddags var de to piger så til gudstjeneste. De skal nå i kirke mindst 10 gange inden maj 2010 - det er skam hårdt at gå i 7.klasse :o)

4 kommentarer:

Karina sagde ...

Rigtig søde kort.

Helle Sahl sagde ...

Dejlige kort med skønt skønt papir.

Dorthe sagde ...

Super søde kort Helle :-)

Nu er der jo kommet nye legesager, så det bliver spændende at se hvad du finder på...

Dorthe sagde ...

Hej Helle ;-)
Har givet dig en award, læs mere på min blog...
KNUS fra
Dorthe :-)