lørdag den 19. september 2009

En dejlig dag





startede med brunch kl. 9.30 ved svigermor og hendes mand. Hold da op et bord, der var virkelig alt, hvad man kunne tænke sig. Resten af dagen sad vi og sludrede indtil vi skulle afsted til Fun World kl. 17.00, hvor bowlingbanerne ventede. Det gik sådan nogenlunde denne gang, jeg er stadig ikke god til at bowle, men sjovt er det altså... Derefter fik vi buffet og vi er så lige kommet hjem til en kop god varm kaffe. Sikke en hyggelig dag.
Jeg havde disse kort med til svigermor, hun bliver altid så glad for at få lidt til forskellige lejligheder. Det vil hun hellere have end en blomst, så det får hun.

1 kommentar:

Sanne sagde ...

Hej Helle
Tak for din hilsen på min blog.....så måtte jeg jo lige ind og kigge på din. Du har ret...HeroArts stemplerne er fantastiske. Et ualmindeligt flot aftryk hver gang!
Flotte kort du har lavet. Her må jeg til at følge lidt med ;-)
God søndag!
Hilsner Sanne