søndag den 6. september 2009

Så gik den weekend




De går nu alt for hurtigt sådanne weekender, og sikke da et trist vejr vi har haft, ihvertfald hvis man skulle være alt for meget udenfor. Så er det jo godt man kan sidde indenfor og hygge med at lave kort. Vi har også haft tændt op i brændeovnen for første gang denne sæson.....det var hyggeligt, men selve brændeovns sæsonen må nu godt vente lidt endnu.

Det er blevet til et par enkelte færdige kort, og så har jeg fået farvelagt en del stempelmotiver, så de er klar til et par kort. Jeg har fået flere forespørgsler på drengekort - til de lidt ældre drenge på 8-12 år, synes slet ikke jeg har nogle stempelmotiver, der kan bruges dertil.
Dem må jeg vist til at kigge lidt efter næste gang jeg skal have shoppet lidt.

1 kommentar:

Karina sagde ...

Rigtig søde kort.