torsdag den 31. december 2009

Lige på falderebet


vil jeg ønske alle et rigtig godt nytår. Pas rigtig godt på jer selv og ikke mindst børnene.

Det er slet ikke blevet til nogle indlæg i december måned, jeg har nu godt nok fået lavet en smule julekort til kollegaer og familie, men jeg har slet ikke fået taget nogle billeder af dem undervejs.

Nu er julen godt overstået og jeg er gået igang med at lave nogle kort, der kan bruges til forskellige anledninger. Synes ofte jeg mangler den slags.

Mit nye favorit stempelsæt er helt klart Cling Butterflies sættet købt ved Kreative Fornemmelser. Der er mange muligheder med disse sommerfugle.
På kortet har jeg stemplet den største sommerfugl på selve kortet og så på lilla papir fra Bo Bunny, som så er klippet ud og sat på med 3D puder.

1 kommentar:

Karina sagde ...

Flot. Jeg kan godt lide den stilrene opsætning.