lørdag den 27. marts 2010

Et par hurtige kort



I dag har jeg bl.a lavet disse hurtige kort. Min svigermor mangler en hel del kort til forskellige anledninger, så jeg måtte bare se at komme igang.

Til disse to kort har jeg brugt forskelligt papir, stempel fra orion design og så lidt twine bånd.

I dag har jeg for første gang prøvet at arbejde lidt med kork fra Pias kreative fornemmelser - og det er bare et LÆKKERT produkt. Jeg skal først lige have taget billeder af det færdige kort i dagslys, så det viser jeg lidt senere.

2 kommentarer:

Karina sagde ...

Søde enkle kort.

Sanne sagde ...

Hurtige, enkelte og meget fine Helle. Jeg vil lige sige til dig at jeg ikke genkendte dig til Convention i Middelfart, men kan jo nu se på dit blogbillede at vi talte sammen. Det beklager jeg Helle - men det var stadig hyggeligt at møde dig :0)
Håber du er glad for dine stempler!