mandag den 20. september 2010

Bedre sent end aldrig



bør vist være mit motto for mine opdateringer af denne blog.
Jeg har godt nok tænkt på, om jeg bare skulle lukke bloggen, for meningen med den var jo altså at opdatere den lidt oftere end een gang i kvartalet....

De blogs jeg selv følger og finder spændende, er jo netop blogs, der ofte bliver opdateret med fremvisninger af nye kreativiteter.

Nå, men ud over det, så har kreativiteten fundet vej ind til mit hobbyværelse igen. I går fik jeg lavet 4 forskellige kort, jeg havde egentlig bestemt mig for at prøve lidt "serieproduktion" men det blev der ikke meget af. Jeg lavede bl.a dette kort med fuglemotiv (punch fra Stampin Up) og lidt mønsterpapir.

På det andet kort har jeg brugt mit jumbo rullestempel,også fra Stampin Up. Det var første gang jeg brugte rullestemplet, det er ret nemt, men kræver lige lidt øvelse at køre helt lige med rullen.

Ingen kommentarer: