lørdag den 23. oktober 2010

Juletræer


Dagens julekort er lavet med mit HA stempel med juletræer. Jeg har valgt at lave kortet i varme og afdæmpede farver. Jeg synes godt det kan blive lidt overvældende med alle de farver på de fleste julekort.

Det voldte mig dog en del problemer samt mandens ødelagte t-shirt, da juletræerne skulle dekoreres med Stickles glimmerlim i farven Platinium. Jeg ved ikke om det bare er mig, der er uheldig med at de glimmerlim vil klumpe sammen i toppen af den lille flaske. Det var ellers en helt ny flaske jeg tog hul på, så den har ikke stået uden låg. Men ud ville det stickles ikke, og da proppen med møje og besvær kom af, stod der glimmer ud over både t-shirt, ansigt og køkkenbord....

Jeg bruger ofte min crystal glimmerlim og den er der bare aldrig problemer med, men det er nok fordi glimmerstykkerne er finere i crystallimen.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Sødt kort i flotte farver.