søndag den 7. november 2010

Et par julekugler


stemplet med det søde cling stempel fra HA. Derefter er de embosset og klippet ud, og sat på kortet med en rest julebånd jeg havde liggende.

Her til aften har vi været på Hodde Kro og menuen stod på et elefantøre til hver :o)
Det er deres populære wienerschnitzler, de kalder elefantører i deres menukort. Det har noget med størrelsen på schnitzlen at gøre....

Kroen er bestemt et besøg værd, god mad og hyggelig atmosfære.

I morgen eftermiddag får vi gæster til kaffe, så det står på bagning fra formiddagen. Boller er et must, pigerne vil gerne dekorere muffins og så vil jeg prøve at bage kokosmakroner, det har jeg ikke prøvet før.

2 kommentarer:

10na sagde ...

Ja, det stempel glemte jeg jo at bestille sammen med starburst lace stemplet - typisk. Og hvad er nu det har du embosset???;o)Vi besøger også af og til Hodde kro. UHM, en wienerschnitzel de serverer. Fortsat god søndag.
KH 10na

aka sagde ...

Aiihh, altså hvor er det et flot kort. Mere jul kan det jo ikke blive.
Det stempel er jeg da vist nødt (også) at have...uha...listen er ved at blive lang.
Lyder til en dejlig hjemmehyggedag.