søndag den 9. januar 2011

Goddag til 2011



Nå, men nu skriver vi så 2011. Det må vist være på tide med et nyt indlæg og få vist lidt nye kort her på bloggen. Jeg har også fået mig et nyt stykke "legetøj" nemlig en Big Shot. Den har jeg længe ønsket mig, så da Unikscrap startede det nye år med udsalg, skulle det være - og den er da ikke mindre end fantastisk ;o)

På dette kort har jeg bruge spellbinders, sommerfuglemotivet har jeg embosset i hvid, ellers er der brugt papir fra Stampin Up og Bo Bunny. Som pynt er der brugt hvide perler og bladene ved blomsterne har fået lidt Frosted Lace.

2 kommentarer:

10na sagde ...

Hey, hvor er det dejligt at "høre" fra dig igen ;o) Tillykke med dit nye legetøj, du har ret -helt uundværlig. Superfint kort, jeg har lige fået de spellbinder dies du har brugt, dem glæder jeg mig til at lege med. Lige nu er det datterens konfirmation der fylder her hjemme. Har lige brugt en halv søndag i Buksetrolden, men du havde jo forberedt mig på mange mennesker ;o) Nu er kjolen heldigvis købt. Vi ses KH 10na

aka sagde ...

Dejligt at høre fra dig.
Sikke et flot kort du har lavet med din nye maskine. Tillykke med den. Du bliver garanteret superglad for den.
- Og fra nu af ved du altid hvad du skal bruge pengene til.......LOL. Der er altid en ny die der frister. Den du har brugt her er bare så sød...og den har jeg ikke...uha...sådan går det !