fredag den 15. juli 2011

2 x Guldbryllup



Det er nu ikke os selv, der skal til Guldbryllup. Det er 2 bestillingskort, der skal bruges til hvert sit Guldbryllup. Ganske imponerende at have været gift i 50 år :o)

Jeg har brugt papirer fra Websters pages, 2 forskellige alfabeter Once upon a time og Wingo Zingo til ordene Guld bryllup i en rest af noget karton med perlemorsskær, det kom til at se ret pænt ud. Ellers er der pyntet med lidt roser og perler.

Næste projekt er at få lavet nogle flere tags, jeg har købt en tags/ramme dies fra Tim Holtz ved Gitte. Jeg har fået flere forespørgsler på "vedhæng" til en flaske vin eller en blomst. Her passer tags perfekt, så det er bare med at komme igang.

4 kommentarer:

10na sagde ...

Super fine kort. Den TH dies er også mit næste køb ;o)Utroligt som man får nye behov bare fordi vi er til Scrap i Esbjerg hihi. God ferie til jer. KH 10na

Louise Hou sagde ...

Hvor er de bare rigtig flotte. Jeg er især helt vild med kort nr. 2 med Spellbinders. Super flot og lækre farver.

aka sagde ...

Superflotte kort. Her passer Websterpapiret bare så fint. Jeg har så svært ved at få mit brugt....for jeg aldrig, jeg har noget der passer til.
Ja den tag-die gad jeg også godt eje. Så måske en dag ?
God weekend til dig.

Heidi sagde ...

Er det selve papiret der er blomster på?, De er begge rigtig smukke kort