søndag den 14. august 2011

2 Bryllupskort


Jeg har været igang med at lave lidt kort til forskellige anledninger. Det er nogle kort som Peders to kusiner har bestilt. Der skulle også være lidt bryllupskort imellem, jeg plejer godt nok at lave bryllupskort lidt mere personlige med f.eks navn eller dato, men det kunne jeg så ikke lave denne gang.

Papiret er fra Websters pages, tekststemplet med bryllup er fra Scrapper, den punchede blomst og blade er en die fra Marianne design, som er købt ved Hobbyboden.

4 kommentarer:

10na sagde ...

Fine fine bryllupskort. Jeg har lidt svært ved at bruge Websters page til kort, men du har klaret det så flot. KH 10na

Anjashobby sagde ...

Søde kort

Anja

Gitte sagde ...

Flot og romantisk, jeg er vild med websters page papir og nænner ikke at klippe i det hihi

Helle Sahl sagde ...

Wauw så flot. Elsker bare også det papir :o)