søndag den 28. august 2011

Hello Kitty


I går var vi til 6 års fødselsdag ved pigernes kusine Liv. I den anledning lavede jeg dette tøsekort, hun er en meget populær dame hende Kitty.

Baggrundspapiret kan jeg ikke huske navnet på, det fine hjerte er en die fra Nellie Snellen, og Hello Kitty dien købte jeg i Stempel Bar i Berlin.

På næste lørdag skal jeg til Scrap i Billund, det glæder jeg mig til. Det er dejligt med nogle arrangementer i en overskuelig afstand, når man nu ikke selv er chauffør.

5 kommentarer:

Louise Hou sagde ...

Hvor er det bare vildt flot. Fantastisk enkelt og alligevel dejlig piget og sødt pyntet.

Annette / aka sagde ...

Hvor er det flot og tøset.
Den Kitty er jo et hit, og hjertet er bare så flot. Jeg har fået nogle hos Pips, og det har gjort mig afhængig....så nu må jeg selv ud at have en.

Helle sagde ...

Tak for jeres ros af kortet, ja den hjertedie er også een af mine favoritter.

10na sagde ...

Hej Helle, vil du køre med til Billund imorgen??? Knus fra Tina

cs sagde ...

Super smuk.. Ville gerne kunne lave så fine kort.. Men låner lige ideen til inspiration.. Mit endelig kort ligner dog over hovedet ikke dit...