torsdag den 17. november 2011

Snemands trio




Jeg har været igang med det mere festlige julepapir denne gang. Papiret er fra MME, og den lidt større snemand er først stemplet og derefter udstandset med den tilhørende die.
Julekuglen er et stempel fra Hero Art, jeg havde helt glemt at jeg havde købt det stempel sidste år, så jeg blev helt glad da jeg fandt det i min julestempel kasse.

På lørdag skal jeg til Scrap i Esbjerg, det glæder jeg mig rigtig meget til, det er længe siden vi sidst har mødtes, men det kan også noget af en udfordring at få diverse kalendere til at passe sammen.

3 kommentarer:

10na sagde ...

Hej Helle, super søde vinter jule kort. Vi ses lørdag. Kh 10na

Louise Hou sagde ...

Rigtig søde julekort du laver. Sikke en sød snemand du har.
Mht. lommekort, så kan jeg maile en skabelon til dig på både lommekortet og kortet indeni, hvis du gerne vil? Jeg skal bare have din mailadresse.
Mvh. Louise Hou

Karina Beck sagde ...

Flotte julekort.