søndag den 6. november 2011

Trip Trap ...Trio




Jeg har i de tidligere år lavet nogle julekort med Trip Trap nisserne som motiv (de er sat på servietfolie inden de er klippet ud). Sidste år var motivet ikke særlig velegnet til at klippe ud, så der blev ikke lavet nogle af den slags julekort. Men i år er motiverne ganske søde og velegnede, så jeg har igen været igang med servietfolien, som nu desværre er sluppet op...

Jeg skal beklage de lidt uskarpe og grumsede billeder, men det er umuligt at tage gode billeder uden dagslys (med mit kamera).

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er de bare fine. Og sikke sødt papir.
Tænk at få den ide, at klippe de søde Trip Trap nisser ud. Det har jeg da aldrig tænkt på. Jeg har heller aldrig hørt om servietfolie før....Utroligt hvad man kan "få" !

Du er altså ikke alene om at have besvær med at fotografere. Og det er ikke dit kamera det er galt med. ....hihi.

Karina Beck sagde ...

Supersøde kort.