mandag den 6. februar 2012

Hej igen





Ja, jeg kan jo som sædvanligt ikke beskyldes for at overdrive det med at blogge. Jeg har flere gange tænkt på at slette min blog, men hver gang ender jeg med at give det endnu en chance...
Det er nu ikke fordi jeg slet ikke er kreativ, jeg får det simpelthen bare ikke fotograferet og efterfølgende oploadet her på bloggen.

I sidste uge var jeg på tøsetur til Hobbyboden i Odder, det var en super god tur og vi havde det rigtig hyggeligt under køreturen - Gitte har en masse lækre ting, og det er altid dejligt at "se med fingrene" (som vi vist altid belærer børnene om ikke at gøre)...

Lørdag var det så blevet tid til Scrap i Esbjerg, og her var vi fem scrappe tøser, der havde tid til at "lege". Jeg fik sandelig fremstillet hele 4 kort, og så skulle jeg endda gå et par timer før tid, så jeg er da helt stolt af mig selv *gg*

4 kommentarer:

10na sagde ...

Du har da også god grund til at være stolt for dine kort er SÅ flotte. Ja, du undgik jo lige paparazzi fotografen ;o)Vi ses. Du skal da ikke nedlægge din blog.
Kh 10na

Louise Hou sagde ...

Hvor er de bare rigtig flotte.

Annette / aka sagde ...

Det er sandelig da fine kort du fik lavet i Esbjerg. Og hvordan skal vi se dem, hvis du nedlægger din blog ?
Sikke da en dum ide......hæhæ.

Hav en dejlig kold dag !

Dorthe ◕‿◕ sagde ...

Dejligt at du blogger lidt igen, og pyt med det ikke er så tit :)

Ja ja paparazzia har også lidt moral, du blev skånet for et billeder ved kassen, og Tina for et hvor der var et lidt mystisk ansigtsudtryk... ;)

Jeg er også ret imponeret over dine kort i lørdags, de er super flottet og hele 4 stk.!!! ;)

Vi snakkes lige ved om weekenden ikk?

Knus fra
Dorthe :)