lørdag den 18. februar 2012

Stempler sælges *Opdateret*

Jeg er igang med at rydde op i mit hobbyværelse, og jeg har fundet nogle ting frem, som jeg ikke bruger længere. Måske er der nogle af jer andre, der kan få glæde af dem i stedet for.
Priserne er ekskl. forsendelse.

Monteret Magnolia stempel, Bænk. Prisen er 35 kr. ***Reserveret***

Monteret Magnolia stempel, Edwin. Prisen er 35 kr.

Monterede Magnolia stempler, Tilda og sommerfugle. Samlet pris er 40 kr. ***Reserveret***

Monterede The Greeting Farm stempler, pige og dreng. Samlet pris er 50 kr.

Hvis du kan bruge nogle af tingene er du meget velkommen til at sende mig en mail på helleshobby(@)gmail.com

3 kommentarer:

Dorthe ◕‿◕ sagde ...

Har du nogle Magnolia med næse og mund?
For så er jeg meget interesseret - Thihi

M Larsen sagde ...

Hej
Har du fået dine stmpler solgt? Jeg kunne måske godt være lidt interesseret..

Anjabak sagde ...

Er stempelerne solgt?