mandag den 23. april 2012

Tillykke med uddannelsen

Vores søde kontorelev er udlært og har sidste arbejdsdag på torsdag. I den forbindelse har vi selvfølgelig samlet ind til en gave til hende - og der skal også lige vedlægges et lille kort. Den opgave fik jeg æren af :o) Jeg har brugt Pion papir, teksten har jeg også printet på Pion papir og standset ud med en hjertedie. Roserne og vingerne på sommerfuglene har fået lidt glitter stickles. Lidt perler skulle der også på, de er ikke til at undvære.

11 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Smukt kort i nogle dejlige papirer. Det ser godt ud med sommerfuglene i blomstret papir.
Og nej... perler kan jeg heller ikke undvære.

Krebsen sagde ...

Rigtig sødt kort :-)

10na sagde ...

Super fint og feminint kort. Jeg er også spændt på om jeg kan finde ud af at bruge "osteklud" hihi. Vi ses. KH 10na

Karina Beck sagde ...

Smukt kort!

ingejc sagde ...

Rigtig smukt kort du har fået lavet i lækkert papir.

Gitte sagde ...

Smukt kort.

Annette sagde ...

Supersmukt kort i det lækre papir.
Hjertet er også bare så fint her på et udlært-kort.
Jeg har lige brugt det til et sølvbryllupskort. Så det må siges at spænde vidt.

Annette sagde ...

Supersmukt kort i det lækre papir.
Hjertet er også bare så fint her på et udlært-kort.
Jeg har lige brugt det til et sølvbryllupskort. Så det må siges at spænde vidt.

Vivi sagde ...

Sødt i fine sarte farver...

lonol sagde ...

Meget fint kort, i søde farver. De halvperler er også et must for mig

Rysse sagde ...

Super smukt kort.