tirsdag den 5. juni 2012

Lidt blandede kort

Sikke et kedeligt vejr vi igen har fået, jeg elsker bare sol og varme - og det er vi jo ikke ligefrem forvent med i lille Danmark. Nå, men når det alligevel blæser og regner ind imellem, kan man jo med god samvittighed sætte sig til at lave lidt kort. En nabo skulle bruge et kort til deres søn og svigerdatter, som begge fyldte 40 år. Jeg lavede dette combikort, det blev nok lidt rigeligt til den feminine del af fødselarerne, men det plejer nu også at være alle "damerne", der står ved gavebordet og ser på de forskellige kort. Dette kort er lavet med lidt restepapir, en Marianne die, lidt perler om blomster. For et stykke tid siden købte jeg mini ginen fra TH, jeg nåede dog ikke at få den i brug til årets konfirmationskort. Men i går aftes skulle den lige prøves af. Jeg har brugt et par ministempler på ginen og de små sommerfugle, papiret er fra Maja design, bånd og blomsterne er fra WOC.

11 kommentarer:

ingejc sagde ...

Rigtig søde kort du har fået lavet. Fortsat god Grundlovsdag.

Karina Beck sagde ...

Rigtig fine kort, du har lavet.

Gitte sagde ...

Skønne kort.

10na sagde ...

Super fine kort. Den die på det midterste må jeg vist på jagt efter ;o). Fortsat god grundlovsdag.
Kh 10na

Ifversen sagde ...

Skønne kort!

Heidi sagde ...

Super søde kort.

lam sagde ...

Skønne kort

lonol sagde ...

Flotte kort. Jeg er også ret vild med ginen

Dortesjs sagde ...

rigtigt flotte kort

Fru Hansen sagde ...

Rigtig søde kort, fine detaljer, flotte farver, alt passer perfekt sammen
Há en god aften

Heidi sagde ...

Super søde kort. Den gine die du har brugt,hvor kan man købe sådan en henne?