mandag den 10. september 2012

17 års fødselar



En kollegas søn fylder 17 år, så jeg blev bedt om at lave et fødselsdagskort til ham. Nu er drengekort som bekendt ikke mit speciale, men et eller andet skulle jeg jo finde på. Han er vild med fodbold, og jeg var godt nok sikker på, at jeg havde en gammel fodbolddie liggende, så det skulle nok gå.
Men den die har jeg vist foræret væk eller også er den bare blevet væk i mit rod....

I min jagt på dien fandt jeg nogle sorte fodboldstickers, så de blev sat på noget hvidt karton, og klippet ud. Det kan vist godt gå an.

Stjernerne er fra Nellie Snellen.

4 kommentarer:

ingejc sagde ...

Det er da blevet et rigtig flot kort.

Dorthe ◕‿◕ sagde ...

Sikke en god idé med fodboldene, den må jeg lige have i tankerne, fodbold er jo et ret stort hit "hos mig".
Hvis du har ekstra ark, vil jeg gerne købe...
Kan se at du har fået fat i stjerne dies ◕‿-
Vi ses på lørdag, og snakkes lige ved om kørsel ikk?
Hav det rigtig godt ◕‿◕

lonol sagde ...

Det blev jo et fint drenge kort =D

Fru Hansen sagde ...

Super fin drengekort
God weekend