onsdag den 5. september 2012

Kort til 70 års fødselsdag



I sidste uge købte jeg endnu en die fra Marianne Design, og den skulle jeg bruge til bl.a dette 70 års fødselsdagskort.

Men uha da da for et pillearbejde jeg kom på, for dien med de mange små tern i hjørnerne, vil simpelthen ikke skære alle ternene ud, så en del af dem måtte jeg sidde og skære helt ud med en kniv. Jeg prøvede ellers at køre dien igennem big shotten 3-4 gange, og jeg lagde et stykke karton under skærepladerne for at give et ekstra tryk - men lige meget hjalp det. De andre dies fra samme sæt skærer rigtig fint og tydeligt, så jeg ved ikke lige hvorfor denne skal drille sådan.

Nå, men kortet blev da færdigt :o)

3 kommentarer:

ingejc sagde ...

Superflot kort du har lavet, har lige bestilt dien så jeg er spænddt på om den også vil te sig sådan som din

Fru Hansen sagde ...

Flot kort du har lavet, kan oplyse at den også har driller mig, men jeg har købt en metal plade, det hjælper på problemet.

Dorthe sagde ...

Jeg har ingen problemer med min die - jeg lægger bare lidt ekstra papir under og kører et par gange med bigshotten. Det er bare vigtigt at skærepladen ikke er for slidt.
Dit kort er super lækkert!
Vi ses næste lørdag :) :)
God weekend