søndag den 18. november 2012

Scraphygge

Lørdag var jeg til scraphygge hos Dorthe. Vi startede med brunch og kaffe, herefter blev bordet ryddet, og alle scrapting blev fundet frem.

Temaet lød mest på julekort, og sørme om ikke jeg fik lavet hele 6 kort, det er noget nær rekord for mig, da jeg er en meget laaangsom scrapper. Ikke fordi jeg laver de helt vildt pyntede og nørklede kort, men alligevel tager jeg lang tid om at lave et kort.

Det blev bl.a til disse to kort med rensdyr, glitter og forskellige dies fra Memory box.





6 kommentarer:

Annette sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt med sådan en scrapdag.
Og dine kort er rigtig, rigtig smukke. Virkeligt elegante.
Og enkle kort kan sandelig tage længere tid at lave, end feks. vintage...
Kvalitet frem for kvantitet. ikke !
God ny uge.

Heksine sagde ...

sødt og enkelt :-)

10na sagde ...

Hvor er det bare nogle fine julekort i rigtig vinter stil. Dejligt at høre I hyggede jer. Ville så gerne have været med. Håber snart vi ses. Kh 10na

ingejc sagde ...

Smukke kort du har fået lavet. De rensdyr er bare skønne.

Dorthe ◕‿◕ sagde ...

Jeg siger tak for en rigtig hyggelig dag, og de fine fødselsdagsgaver, og den ene er jo indviet med manér ;)

Bodil Hansen sagde ...

To skønne julekort du har lavet, smuk farvesammensætning