mandag den 18. marts 2013

Der er stadig liv...

Det såmænd kun 4 måneder siden jeg sidst lavede et indlæg - og det er jo ingen tid :-)
Nå men der er jo nogle der siger bedre sent end aldrig, det holder jeg mig også til i denne travle arbejds periode.

Mit hobbyværelse var også blevet en tand for uoverskueligt m.h.t papir, rester, dimser og alt mulig andet over det hele, så jeg brugte søndag eftermiddag på at få ryddet gevaldigt op, så nu er der luft til at være kreativ igen.

Det blev til et enkelt konfirmationskort, opsætningen er ganske enkel med hjerter i sølvglitter karton (der slet ikke drysser), og så lige en enkelt af mine hjemmelavede metalblomster.


6 kommentarer:

10na sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen på bloggen, synes godt nok du var stille, men vidste jo også at der var travlhed på jobbet. Glæder mig til vi snart ses. Super fint kort, de metal blomster er for seje. Kh 10na

Gitte sagde ...

Super fint kort.

ingejc sagde ...

Lækkert konfirmationskort.

Hanne sagde ...

Fint kort. Godt du er igang igen.

Louise Tarp Poulsen sagde ...

Flot kort :)

Bodil Hansen sagde ...

Super fin konfirmations kort, smuk metal blomst