tirsdag den 21. maj 2013

Kort med Spellbinders

Jeg har set flere forskellige flotte kort rundt omkring, alle lavet med Spellbinders som selve kortbasen. Jeg har altid haft mere end svært ved at bruge mange af de detaljerede Spellbindere, for de er næsten gået i stykker hver gang jeg har forsøgt mig frem. Jeg læste så et fif om at at pudre de forskellige dies inden de køres igennem Big shot maskinen - og det VIRKER... Jeg brugte først kartoffelmel, da det var det eneste jeg havde på lager i går aftes, det blev bedre, men langt fra optimalt. Lidt slukøret gik jeg i seng, men tænkte at babypudder skulle have chancen. Så i dag vendte jeg vejen forbi Matas og fik en dåse pudder med hjem. HURRA for det fif. Jeg bruger en billig pensel fra Søstrene Grene, og har en tallerken med lidt pudder stående på hobbybordet. Dies ind over tallerken og stryg den godt med penslen. Herefter køres den bare igennem Big Shot som sædvanligt.

6 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Super lækkert kort og dejligt at du også kunne bruge fiffet med puderen for det er da for dyrt (og irriterende) at have dies liggende man ikke kan bruge ;O)

Signe Bendorff sagde ...

Fint kort... Og tak for fiffet om babypudder :-)

10na sagde ...

Wow, nogle fine kort. Den die og flere andre har også drillet mig. Må have fat i noget babypuder ;-) kh 10na

ingejc sagde ...

Super flot kort du har lavet, må af sted efter babypudder

Bodil Hansen sagde ...

Super flot kort du har lavet, den die er bare så flot

Jytte sagde ...

Smukt kort!!
1000 tak for tippet! Det skal helt sikkert prøves.

Knus :)