mandag den 27. maj 2013

Ny blomsterdie

I lørdags var jeg en tur forbi Hobbygaarden, og der købte jeg bl.a denne nye blomsterdie Cutie Fringe 2 fra Cherry Linn.
Blomsterne på kortet er lavet med denne die. Selve dien ligner faktisk en kam ;-) Det lille stykke papir, der også bliver udstandset, skal limes på blomsterstrimlen, der herefter rulles sammen med en quillingpen. Pips fortalte mig, at der med fordel kan sættes en strimmel 3 mm. tape langs kanten og så afsluttes med en smule lim, når blomsten skal lukkes sammen til sidst.
Bladene foldes herefter ud og formes - enten med bonefolder eller fingrene.



4 kommentarer:

Bodil Hansen sagde ...

Skøn kort du har lavet, - blomsten er super flot, den die har jeg også, men har ikke brugt den så meget endnu.
Ja jeg glæder mig også til vi skal ned til jer, - det var så hyggelig sidste gang jeg var der, vi ses
Knus Bodil

10na sagde ...

Hvor er den bare fin, Helle og dit kort er meget elegant.
Kh 10na

ingejc sagde ...

Super flot kort, den die er da lækker

Dorthe sagde ...

Så fine blomster du har lavet - de er nemme ikke? :)
Hyggeligt at hilse på dig i lørdags - det er jo ved at være længe siden, men vi ses d. 8.
Knus